TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tant Gredelin i solen!

Publicerad 2012-02-12 18:42:16 i Allmänt,



Herregudars så himla skönt när solen värmer!!

Mannen gick runt och kollade fiskekort och jag bara satt och njöt efter en promenad över sjön och tillbaks.

Måste börja motionera... har senaste dagarna hört om två tjejer i min ålder som fått hjärtinfarkt... och så har vi Whitney som gick bort i förtid men vad dödsorsaken är där vet jag inte men alla tippar på droger så kanske var det så.
Om inte så har väl kroppen tagit stryk av allt hon petat i sej genom åren...

Tragiskt är det och hennes röst var enorm...

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-02-12 20:46:26

Ja problemet är ju att man kan ha det i generna, o att det inte hjälper hur mycket man än tränar, men skadligt är det ju aldrig! Jag tycker min motionscykel är dödens tråkig, måste hitta på nåt roligare.

Kram

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-02-13 06:45:35

Det var ju bara fantastiskt väder under helgen! Riktig vår i luften!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela