TyraTok

Livet är ett äventyr!

Varje kväll sitter jag...

Publicerad 2012-02-15 22:33:14 i Allmänt,

... med näsan i skärmen och tittar på bilderna på Hemnet.

  Det nya hemmet beskådas noga och jag planerar och tänker, hittar nya detaljer och nya ideér varje gång. 
Vill flytta NU!

Fast visst är det skönt att det hinner bli lite varmare när man flyttar och jag slipper pendla i snö... jaja... tålamod är en dygd... men är jag dygdig...  nope!

Fast ikväll bidde det inget av med mitt gloende för nu är huset borta från nätet, handpenningen har väl blivit registrerad som inkommen...  nu är det liksom ännu mer vårt!!

Men vilken tur att jag sparade alla bilder i datorn så jag kan fortsätta med mitt lite halvt perversa skåderi. ;o)



Har planerat lite för köket... pratade lite löst med mannen om mina tankar och det visade sej att han tänkt precis likadant!
Skönt...  vi har rätt olika smak och tycke men ibland synkar vi. ;o)

En annan sak är ju att jag på allvar måste ta tag i kaoset här i tvåan, få den något sånär presentabel för visningar.
Men nu har man ju en morot för att få det gjort... japp... i helgen tar jag tag i källaren så vi kan stuva ner mer där innan den åker ut på annons.

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-02-15 23:52:27

Vilken rolig tid ni har framför er, KRAM

Postat av: Ia

Publicerad 2012-02-16 08:14:28

Vad tänkte Ni göra i köket....vi tyckte det var perfekt!!! Just detta är ju så skoj att man ser och gillar olika...och lika ibland ;)



Finns det inte nån i byhåla som har ett tomt garage att låna ut tills maj...eller nån annan lokal????

Postat av: Annika B

Publicerad 2012-02-16 16:41:51

Ser jättefint ut! Så kul att ha något att se fram emot. Lycka till med allt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela