TyraTok

Livet är ett äventyr!

Har svårt att förlika mej...

Publicerad 2012-01-23 10:33:48 i Allmänt,

... med måndagar...
kan inte begripa varför det ska vara så motigt att inse att helgen är slut.

Det är ju inte så att jag vantrivs med mitt jobb men jag skulle ändå vilja vara lite mer av en fri själ... sova lite längre och känna att jag hinner med vardagen och framför allt hinna med mina hobbies!



Men men... bara att bita ihop och tugga i sej ännu en arbetsvecka.
Nervös väntan på samtal från banken...  zumba ikväll... mail från Nettish om att gå ut och käka med henne och gamla kollega C den 18 februari, nice.
Snack med kompis igår om att göra Helsinki-kryssning 24 maj... jag gillar att ha planer och något roligt att se framemot, det är sådana planer som gör att arbetsveckan svischar förbi trots allt.

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-01-23 13:00:46

Hej, ja nu håller jag alla tummar och tår! En kryssning skulle sitta fint, det var typ hundra år sedan. Maken började väcka mig halv nio idag, klockan var 10 innan jag var uppe...berodde på en dröm jag drömde, mycket obehaglig, jag hade fått nytt jobb, haha, skulle sköta importdokument på nån firma och hela stället var ett enda kaos! Vilken lycka att få vakna!

Kram

Postat av: Selma

Publicerad 2012-01-23 14:28:32

Om måndagarna bara inte kom så tätt.

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-01-23 22:25:17

Delmål, är inte alls dumt att ha...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela