TyraTok

Livet är ett äventyr!

Inget race...

Publicerad 2012-01-10 09:28:38 i Allmänt,

... så mattorna rök imorse!
Det måste bero på att sonen åkt ner till Norrköping haha.

Olle väckte mej vid halv fem så jag krånglade mej ur sängen och sicksackade mej ut till köket (vi har mycket grejer i sovrummet) och precis när jag öppnade kylskåpsdörren ringde min mobil bredvid sängen!!??

Snacka om att jag hann tänka tusen katastroftankar innan jag bökat mej tillbaks runt sängen i mörkret och då hade förstås mobilen tystnat.
Bävande tittade jag på vem som ringt kl halv fem en tisdagmorgon... det var exmaken!
Ooooh...  allvarligt sjuka barn eller hade det hänt något annat...  skickade ett undrande SMS och får efter en stund tillbaks att hans mobil hamnat i "kläm"... alltså hade inget hänt utan den hade ringt mej av misstag!

Jaha!
Tur att jag redan var vaken men det tänker jag inte berätta när jag träffar herr exmake nästa gång utan jag ska tokskälla, haha.

Nå, efter att katterna ätit låg jag och väntade på att de skulle dra igång med TV-dosan i handen,  TV:n är ett bra sömnpiller,  men inget hände... det var alldeles tyst.
Efter en stund kom Olle och la se och lite senare kom den lille och vi sov alla fram till klockan sju, lovely!
Keep on that track little cats!

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-01-10 23:43:29

Vilken liten sötnos! Jag förstår om Du har fullt opp med de små liven. Roligt att de blev sams till slut.

Postat av: Znogge

Publicerad 2012-01-11 18:11:01

Det är obehagligt att bli väckt så där. Jag befarar alltid det värsta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela