TyraTok

Livet är ett äventyr!

Klockan fem i morse...

Publicerad 2012-01-09 23:07:37 i Allmänt,

... vaknade Olle och knölade runt som han brukar med ljud som han vet att jag hatar så jag får gå upp och ge honom mat,  sedan somnar han om efter en liten stund.
I vanliga fall alltså... nu fick han ju med sin lille poler Sigge upp till matskålen och sedan var det race mellan kök och vardagsrum i cirka en halvtimme.
Är glad att det inte är jag som sover i soffan, hehe.
Fast jag försov mej ganska kraftigt eftersom jag också låg vaken ett tag innan jag somnade om och totalt missade mobilens plingande någon timme senare.



Har försökt hålla lille Sigge igång ikväll men han vill bara tryna på filten i soffan... hmmm... blir väl samma vända tidigt imorgon bitti också men sonen har åkt hem till Norrköping för ett seminarium så han slipper höra det.

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-01-10 00:43:57

Men, blev det en Sigge, för mig finns ju bara en Sigge, o det är Sigge svamphund!

Ja herrejöss vad dom kan racea

Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2012-01-10 08:19:32

He he, såna små liv tar ingen hänsyn till vad klockan är. Som att ha småbarn...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela