TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så var det torsdag då...

Publicerad 2012-01-26 08:38:43 i Allmänt,

... och jag fick lite sovmorgon för det är dags för ett besök hos sjukgymnast A kl 9.40.
Ingen vits att åka ner till jobbet innan känner jag.

Till kvällen ska elva pers från avdelningen gå ut och äta för att sedan fortsätta med mingel på Harry´s då det är TIC-kväll.
Tjejer i city alltså. 
Företagare som får visa upp sej och sina varor och tjänster,  brukar vara trevligt!

Vi traskar vidare i livet,  mannen pratade med banken om ekonomin ifall vi hittar ett lite dyrare hus och det verkar inte vara något problem så i helgen går vi på visningar.
Det finns ett hus vi är speciellt intresserade av men det får vi nog inte se förrän nästa vecka enligt mäklaren för vi missade en visning i måndags.
I helgen får jag städa källaren så jag kan stuva ner lite mer kartonger där inför tapetsering av hallen.

Kommentarer

Postat av: Britt

Publicerad 2012-01-28 20:44:00

Flyttade ni inte in nyss?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela