TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lite besviksamt...

Publicerad 2012-06-03 10:09:11 i Allmänt,

... att det är så dåligt väder när man hann bli lite bortskämd med värme men... å andra sidan får man lite annat gjort.

Igår utnyttjade jag presentkortet jag fick av gamla kollegorna N och L på badet när jag fyllde femtio.
Jag fick både en underbar bodyscrub och 30 minuters massage på romerska badet!
Plus pratstund med bästa N och träffade L som jobbade i receptionen.
Konstigt nog känns det knappt som jag varit borta när man står där i receptionen och snackar fast det är fyra år sedan jag slutade...

På eftermiddagen skar jag till fyra våder tapet till sovrummet och sonen hjälpte till att hänga upp dem... det tar sej!
Vi släpade runt med garderoberna som jag ville ha dem också och jag tror jag ska flytta över sängen idag om jag får upp några våder till.
Dotter J och T ska komma hit och käka idag och eventuellt kommer N förbi med döttrar och lilla valpen.
Sådant är kul!!

Lika kul är det inte för dotter och svärson i norr...
En äldre dam har dragit igång en förtalskampanj mot dem och anklagar dem för stöld av värdefulla plankor... jag säger bara CHEEEZ! 
Hoppas verkligen det reder upp sej innan hon fått hela Åsele att tro på sin rappakalja!

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-06-03 12:03:09

Men fy va trist med käringar som far med osant skvaller!

Önskar jag hade nåt kul besök att se fram emot idag, denna helg har verkligen inte roat oss. Och stackars alla som ordnat en massa marknader och våryror o jag vet inte vad!

Hasse går o vankar från ett fönster till nästa o väntar på att regnet ska lugna sig så han kan klippa gräset som snart är halvmetern högt!

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela