TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nu är det fredag...

Publicerad 2012-06-08 14:37:35 i Allmänt,

... och utanför det stora gråa huset mitt i staden hör vi hur studenterna jublar på lastbilsflaken!



Vi har ju första parkett så att säga och kunde även se lättklädda grabbar bada i vår fontän.

Men jag hann inte se så mycket på lunchen för dels åt vi ute med kollega som fyllt sextio i veckan och sedan var jag tvungen att rusa tillbaks till skrivbordet för att eländas med utskrifter av betyg.
Nu är det klart för dagen... kommer det ändringar blir det på måndag så nu tänker jag snart åka hem och koppla av efter årets två mest intensiva arbetsdagar!
Gud vad jag längtar efter semester!!

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-06-08 19:44:48

Vad ska ni hitta på under semestern? Åka upp till dottern kanske? Jobbar sambon din nu, funkar det bra?

Vi åkte in till Ludvika på eftermiddagen för att veckohandla, jisses, säger jag bara, vad med folk det var överallt! Tur med vädret hade studenterna, för det har regnat varenda dag under senaste veckan utom idag!

Ha en fin helg/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela