TyraTok

Livet är ett äventyr!

En dag i solen...

Publicerad 2012-03-25 21:44:38 i Allmänt,

... blev det idag istället för att vara inne och städa.

Fick mail från en tjej som ville se lite bilder från lägenheten så jag fick flytta grejer hit och dit för att kunna få något sånär bra bilder haha.

Men innan dess var vi vid fiskesjön från 10.15 till 17.00 med ungdoms- och damgruppen som binder flugor.
Jag övade flugfiske så mycket axeln pallar och jag kan säga att jag är fint röd i fejan nu, haha.
Jag fick ingen fisk men en massa frisk luft,  roligt snack och grillad korv.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-03-27 07:04:39

Nu börjar äntligen en väldigt vacker och fin årstid. Kan tänka mig att din gubbe ser fram mot fiskesäsongen.

Postat av: Britt

Publicerad 2012-03-28 12:46:26

Oj vad duktig du är som gett dig på flugfiske. Själv har jag nöjt mig med att titta på när fd Mannen flugfiskade. Jag har själv använt kastspö.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela