TyraTok

Livet är ett äventyr!

En fika hos storebror...

Publicerad 2012-03-11 21:13:26 i Allmänt,

... och jag fick all min musik och alla bilder ur min gamla stationära dator och samtidigt tittade vi i en låda full med gamla bilder, mestadels sådana han tagit men även gamla bilder.



Vet inte hur gammal jag är här!



Här är vi antagligen på väg hem till mormor i norra Finland, brorsan tror att det är 1964.
Då är jag alltså tre år och får ha haklapp, haha.



Här ligger jag i brorsans säng under min badrock och läser hans tidning.  Jag hade inget eget rum utan  bodde i en bäddsoffa i matrummet så jag tog alla chanser att få vara i hans rum.
Did he like... NO! :D

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-03-12 12:57:19

Kul med gamla bilder!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-03-13 06:55:21

Ha ha... jag läste också Fantomen fast den nog ansågs vara en "pojktidning"

Postat av: Annika

Publicerad 2012-03-13 22:08:46

Kommer precis ihåg hur det var. Men tänk vad vi höll på och pysslade en period. Klippdockor t.ex. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela