TyraTok

Livet är ett äventyr!

Herregud vilket väder!!

Publicerad 2012-03-21 22:28:12 i Allmänt,

Blev ju bara tvungen att ta en promenad hem när jag vid lunchen märkte hur varmt och skönt det var ute.

Fick då besök av dotter J som tog hand om sin yngsta lillesyster när dagis hade stängningsdag.
Lilla T hade fått nya solbrillor som hon var så stolt över.



Herregud, jag ser ut som en säck potatis!!  En tjock säck... näe... den här bilden bidrog också till promenaden kan jag säga! :/

Så fanns det en tredje anledning att promenixa hem... en jobbig eftermiddag gjorde att jag behövde rensa hjärnan och gå av mej min ilska.
Tur att man inte har alla man jobbar mot framför sej utan bara i luren...

Nå, halvvägs hemma fick jag ta av mej jackan och med musik i öronen var det helt sabla LOVELY att gå hem.
Kändes verkligen inte som en 45-50 minuters promenad inte.
NU är våren här för 17 grader har jag hört att det var idag.

Efter att ha slängt i mej lite mat var det iväg igen... vi fick vår sista kväll på kursen i glasfusing ikväll iställtet för imorgon.
Vi måste stanna kvar till 19.30 imorgon, beordrad tid på Aros Congress Center och vi vet inte vad vi ska göra men jag är ju övertygad om att det inte handlar om nöjen i alla fall.
Så vår ledare var snäll och lät oss komma ikväll och knåpa med vad vi ville så jag gjorde hängsmycken för hela slanten.

Fick också se mitt kaos jag gjorde förra gången efter första bränningen.



Får se hur den blir när den är lite böjd och man kan ställa ett värmeljus bakom.
Är i alla fall inte lika missnöjd som förra veckan. :D



Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-03-22 00:06:30

Det var visst i Huggnora i Ludvika som var varmast idag med 17 grader. Jag var ute från 1-5! Vilken lyx att vara passionär, i alla fall om man slipper titta i plånboken!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela