TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hipp hipp...

Publicerad 2012-03-22 23:28:12 i Allmänt,

... hurra... om 40 minter... men va fasen är femtioett för sabla födelsedag!
Får väl ingen skumpa med jordgubbar till frulle som förra året..? :D

Föreläsningen vi var tvunga att gå på idag efter arbetstid var beige från början men hon tog sej och vi är ju som sagt ett glatt och sammansvetsat gäng så vi hojtade glatt att vi har så himla kul på jobbet när den frågan kom upp.
Vår chef sa stolt att hon kan låna ut oss till andra avdelningar som uppmuntran och det är ett gott betyg tycker jag eftersom vi hela tiden ligger i en slags gråzon.

Väl hemma tog jag och öppnade en flaska vitt och när mannen kom hem från flugbindning hjälpte han mej att tömma den.
Men så öppnades barskåpet och jag fick en Talisker... inte så liten heller.

Så nu sitter jag här och väntar på att bli femtioett år ung!

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2012-03-23 00:26:09

GRATTIS MOR! :)Vi träffar inte brevlådor så ofta, så du får nog ha tålamod med present tills nästa vecka... Kram!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-03-23 10:18:02

Grattis till en udda födelsedag! Hoppas den blev fin. Kul att Du har en Helmer och är nöjd med den, möbeln alltså. Det blir Helmer till det stora sovrummet i det nya huset.

Postat av: E

Publicerad 2012-03-23 10:50:30

Grattis grattis! :0) Det verkar inte bättre än att partypingvintakterna sitter i, vin på en torsdag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela