TyraTok

Livet är ett äventyr!

Överraskad...

Publicerad 2012-03-24 21:07:03 i Allmänt,

... blev jag när jag låste upp dörren till mitt kontor i går.



Såååå söta cup-cakes och en ballong-blomma!
Kunde inte komma på vem som varit i farten först men insåg sedan att det var vårt senaste tillskott på avdelningen,  en ung tjej som glidit in vårt gäng som handen i handsken.
Så himla rart!

Så kom bästa chiefen och sjöng med ett kort och choklad... kan man ha en bättre chef!?

Frampå förmiddagen ringde de nerifrån entrén och meddelade att jag hade fått blombud!?
Blev smått chockad men fick ju förstås gå ner och kolla om dom drev med mej men nejdå... jag hade fått blommor!



Det var mannen som beställt fyra vackra röda rosor... snacka om att jag blev paff.
Hade inte hunnit träffa honom ordentligt på morgonen för han åkte till flugfiskemässan i Kista innan jag masade mej ur sängen... så fint!
När jag kom från köket efter att ha hämtat en vas stod dessutom dotter J i mitt rum med en vacker nejlika!!
Kändes som om jag fyllde femtio igen! :o)

Igårkväll kom dessutom sonen hem över helgen,  kanske den bästa presenten!

På eftermiddagen idag kom vännina A med en fin ljuslykta och ett så snyggt halsband, jättefint!
Allt i lila förstås! :o)

Ikväll har vi haft middag för dotter J och T, sonen och min bror.
Eftersom min syster skulle fyllt femtioåtta år idag tog jag fram mina fina vinglas från Ittala som har samma namn som henne,  mina Verna-glas.
Saknar våra gemensamma födelsedagar... saknar henne som tusan...

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-03-27 07:05:52

Oj blir du så firad en alldeles vanlig födelsedag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela