TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rena rama insatsstyrkan...

Publicerad 2012-03-21 09:20:10 i Allmänt,

... såg det ut som när ett gäng kontrollanter hoppade upp på bussen igår på min väg hem.

Deras mål verkade vara tre skolgrabbar som då inte kom av på sin hållplats utan fick åka bra mycket längre än de tänkt... inte vet jag om de hade fuskat eller inte för jag klev av på min hållplats.

Men jag tyckte inte det kändes OK...  tre tjejer som såg ut som rena rama combats...  de var inte otrevliga eller så men...
Vi andra stoppade ner våra busskort när vi insåg att alla tre koncentrerade sej på samma mål.

Igår morse var det vitt på marken men idag skiner solen, värmen är tillbaks och det är riktigt underbart vårväder ute.
Mannen tog min bil för att byta till sommardäck så nu får våren vara här.
Ja, officiellt hörde jag ju att vi haft vår en hel vecka utan att veta om det och igår var det vårdagjämning så nu blir det sommarsulor på!

Själv har jag ont i halsen igen och fryser... men som vanligt inte tillräckligt mycket för att vara hemma... blir så trött på detta smågnagande... inne på sjätte veckan nu.

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-03-21 09:59:19

Nä nu får du lov o skärpa dig! Du kan ju inte gå omkring och vara småkrasslig hela tiden! Sätt ner foten nu och säg ifrån! Från och med idag ska du må som en prinsessa!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela