TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så här bidde det...

Publicerad 2012-03-15 22:03:07 i Allmänt,



...och jag kan inte påstå att jag är direkt nöjd men men...

Ikväll skulle vi göra en glaslykta, eller snarare en glasvägg som blir lite böjd som man kan ställa framför ett värmeljus till exempel.
Mitt huvud var helt tomt när vi skulle börja... det nästan ekade i knoppen men så fick jag syn på några bitar i orange... tänkte göra något som skulle påminna om eldslågor.

Hmmm... sen spejsade jag ur totalt!



Haha!  Alla gör rektanglar i sobra färger... det här blev ju totalt kaos!
Spännande att se efter bränning!

Fick med mej tre hängen hem och två ringar men jag ska ta kort i dagsljus och plåga er med fler bilder under helgen. ;o)

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-03-16 05:01:54

Aha, man får inte se direkt hur det blir utan måste vänta?



Hoppas ni får spekulanter på lägenheten. Tänk att till och med bostäder går att förmedla via Blocket numera! Smidigt och billigt mot att annonsera i tidning eller via mäklare.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela