TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så rolig kväll...

Publicerad 2012-03-08 22:55:14 i Allmänt,

... på kursen i glasfusing ikväll!
Fatet jag knåpade ihop förra gången var inte riktigt färditbränt så det kunde jag inte se ikväll men ringpärlan jag kastade ihop i all hast var klar.



Det var bara en tjock fyrkantig glasbit som jag la dit en lila glasbit på och även en turkos men den försvann i det svarta.
På det la jag en tunn glasbit som ändrar färg efter ljuset och nu tog den alltså upp det lila... jag är nöjd i alla fall!

Ikväll gjorde jag en turkos ring och en färgglad på svart botten och två hängen men glömde mobilen hemma så inga foton.
Gjorde även en fönsterprydnad som var uppgiften för kvällen och den blev i turkost.
Får se nästa torsdag hur allt blir och det är det som är halva nöjet med det hela... att man inte vet slutresultatet. :o)

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-03-10 20:23:28

Glasfusing, det låter skoj det... får nog läsa på så jag vet vad det är för något.

Postat av: Selma

Publicerad 2012-03-11 08:05:34

Vad mycket fint du får till.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela