TyraTok

Livet är ett äventyr!

Snurra min värld...

Publicerad 2012-03-28 21:17:37 i Allmänt,

... och det gör den!



Är inne i en sådan veckan när det går i 190 knyck... jag hinner inte med!!
Måndagen gick som vanligt undan i ett huj,  tisdat workshop hela dagen och årsmöte i fiskeklubben på kvällen.
Blev vald till sekreterare för att mannen yppat att jag haft den sysslan förr i föreningar... hmmmmm...  jaja...

Onsdag workshop igen hela dagen och så ville dotter J åka till IKEA och ICA Maxi så det gjorde vi.
Torsdag blir det sjukgymnastik på morgonen, födelsedagslunch för kollega B och så försöka jobba ikapp det jag missat i två dagar.
På kvällen spa-party vad nu det innebär.
På fredagkväll tänker jag ta tre glas vin i soffan så det så! :o)

Nu ska jag snart lyssna på Karlavagnen med spänning.
Fick SMS från yngsta dottern att hon ska vara med i kväll så jag var ju tvungen att ringa och fråga varför.
Hon berättade att hon blivit uppringd efter att någon hade tipsat om hennes blogg, hon ska berätta om livet på landet.
Kul grej men hon var liiite nervös. :o)

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2012-03-29 06:48:45

Ibland är det full snurr.

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-03-29 17:12:44

Men va skoj, hur gick det för dottern? Jag börjar darra på rösten när jag är nervös, låter för jävligt, haha

Hur går det med lägenheten förresten, fått något bud?

Kram

Postat av: Anka

Publicerad 2012-03-31 09:01:39

Varför just tre glas vin ? :)

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-04-02 04:38:22

Var rädd om dig så det inte snurrar för fort! Ibland måste man säga nej fast ett uppdrag eg är roligt. Men tiden räcker inte till allt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela