TyraTok

Livet är ett äventyr!

Trångt i sängen...

Publicerad 2012-03-11 11:10:38 i Allmänt,

... är det de kvällar vi lägger oss sent... eller jag lägger mej sent snarare för jag är en nattuggla.



Så här ser det ut på mina ben men tack och lov flyttar de sej efter ett tag så jag inte blir fjättrad på rygg för då kommar jag inte ur sängen på morgonen. :o)
Lägger jag mej tidigt så rejsar de små liven runt så man kan ändå inte sova... ja om man inte är karl då. ;o)

Mannen har snarkat tidigt varje kväll och jag antar att det är penicillinet som gör honom så trött.
Själv har jag vaknat med skallebank och känslan av taggtråd i halsen både lördag och söndag, lätt feber av och till men jag vägrar sitta inne när solen sprutar sina vårstrålar ner över oss!
Tack och lov för Ipren!

Igår gjorde vi dock en vända till det stora köpcentret,  mannen fyndade nya joggingskor för 99 kr!!
Sanslöst billiga på Stadiums rea!
Så drog vi en repa på IKEA, hittade ett snyggt bord till altanen med skivor att fälla upp i bägge ändarna så man kan sitta upp till tolv personer.
Hittade dock inga stolar som var smidiga och sköna men det dyker nog upp någon annanstans.

Så tittade vi åter på kök... nu vill vi inrikta oss på ett lite lantligare kök som passar in i det gamla köket så det blir nog IKEA:s paradnummer Ståt.
Men ingen vits att bestämma sej förrän man flyttat in och dit är det ju 6-7 veckor.


Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2012-03-11 12:11:01

Men så gosigt det där såg ut då.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-03-11 18:57:58

Snossiga djur ni har! Men jag skulle nog inte orka ha dem i sängen.



Det där med kök låter kul. Nya renoveringsbloggar ser jag fram emot! Ska gå in och kolla på ståt nästa gång jag ska in på Ikea och det blir snart. Vi ska ju köpa en säng; Tromsö 140 där och björkbord och stolar och soffbord där nu inom närmsta veckorna till nya huset.

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-03-12 12:58:36

Varmt och gott att ligga där under täcke och katter...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela