TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vi hade vår i luften...

Publicerad 2012-03-30 21:07:34 i Allmänt,

... var hade ni er?



Det är några veckor sedan den här planteringen var klar utanför ACC här i Västerås och man blev glad när man passerade på väg hem eller på väg in.

Värmen har ju varit underbart tidig i år men när jag kom hem idag efter en sabla överintensiv vecka på jobbet började det tokhagla så jag kröp under filten och slumrade en skvätt.
Väl vaken igen hällde jag upp ett glas rött och njuter av en lugn kväll i soffan med Let´s Dance på TV.

Imorgon är det Kanalmässa i Hallstahammar vi ska gå på,  efter det påskmiddag med pärltjejerna och det ska bli jättekul. Har inte hunnit vara med på ett bra tag men nu får jag lägga stöket åt sidan.
Så lite intensiv lördag blir det också men jag kan ändå styra min dag.

Igår kväll blev jag hämtad av väninna A som hade bokat in sina kompisar på en kväll på Wellness Spa här i Västerås.
Vi fick göra en ansiktsbehandling på oss själva med Forevers aloe-produkter och det var UNDERBART!
Jag vet vad jag ska kosta på mej när jag får lite bättre råd.
Köpta i alla fall Aloe vera-dryck som får magen att må bättre.

Vi hade jätteroligt,  jag satt mittemot sonens lärare i mellanstadiet och hon är tokrolig, vi flamsade på där vi satt vid ett långbord med hårband så håret stod åt alla håll men det var skoj och jag ska boka detta till mina kollegor till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela