TyraTok

Livet är ett äventyr!

En semesterdag...

Publicerad 2012-05-25 10:45:32 i Allmänt,

... har jag tagit ut idag och prickat in bästa vädret! :o)

Sonen har kommit hem och vi ska till Eskilstuna för det är idag han får sitt stipendium för sin uppsats av Västmanlands Läns Landsting säger en überstolt moder.
Den finns att läsa här om någon är intresserad!

Själv jobbade jag på gårdsfesten i min gamla bostadsrättsförening igår,  jag är kvar i fritidskomittén till sista juni för jag har ju inte sålt lägenheten än.
Det var en jättekul kväll med bra fina lotterivinster, mycket fika och korv, bra musik, underbart väder och mycket folk.



Fick se den här bilden på FB, haha... kul kille den där G som lyckades fånga den här elefanten där i mitten! ;o)
Jag får komma och jobba här nästa år också fast jag flyttat... och en del tror att jag är tillbaks då.
Jag har haft lägenhet i denna underbara förening sedan november 1988 så visst känns det nu när man ska lämna den på riktigt den här gången.
Tröttnar jag på huset så blir det nog där jag bor igen.
Fast... hur ska jag kunna tröttna på det här underbara boendet... vore väl möjligen pendlandet men.. näe, här ska jag bo!

Nu dags att titta igenom garderoben vad jag kan få på mej,  av karaktären på inbjudan lär man vara ganska snyggt klädd.
När jag kommer hem är det bara att svida om till lite mer praktiska kläder för då ska mannen och jag på musikkväll på bruksmuseét med middag och dryck.

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-05-25 12:03:02

Vilken spännande och intressant branch Robin håller till i! Driver han företaget själv? Pluggar inte han vidare också? Ja jag förstår att du är mycket stolt mamma!

Jag ska iväg och leta baddräkt idag, tyck synd om mig! Fy attan för att ens tänka tanken idag när det är rekordvarmt men jag kan ju inte gå o doppa mig näck heller, då skulle halva byn få hjärtsnörp!

Kram och ha en fin pingsthelg!

Postat av: Denise

Publicerad 2012-05-25 14:19:51

Vad fina lillstugorna i lekparken blivit..! :)

Postat av: Selma

Publicerad 2012-05-27 20:53:46

Grattis till sonen och kul med allt spännande. Hoppas verkligen att flytten blev så där bra som du tänkt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela