TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hade tänkt mej...

Publicerad 2012-05-16 11:16:38 i Allmänt,

... att jag skulle gå hem efter lunch idag men så kom jag på att det är pärlträff ikväll så det är ingen vits att åka hem till byhåla och tillbaks till staden igen så jag får jobba på.
Men det finns alltid att göra så det spelar ingen roll för sedan är man ledig i fyra dager, underbart!

Mannen vill regga på husbilen och ta en fisketur och jag vill vara hemma och stöka och visst får han åka,  han är ju hemma hela dagarna så jag förstår om han vill komma iväg.
Då får jag ju allt som jag vill i huset dessutom! ;o)

Imorgon ska vi till kollega C och hämtam möbler jag köpt av henne till gäststugan och förhoppningsvis hinna förbi en FB-vän och hämta en hammock.
Skulle behöva ner i dotter J:s källare och kolla vad jag har där också... en hylla till källarens står där och lite annat... eller snarare en hel del annat!

Ja, som sagt... man lider ingen brist på sysselsättning inte!
Vill börja renovera det stora sovrummet så man slipper ligga inträngd i det lilla röda rummet som ska bli hobbyrum.
Ska titta på tapeter på fredag tänkte jag.

Möjligen skulle jag kunnat tänkt mej att åka upp till stugan en dag och sova över men det är ju ingen värme än så det får vänta.



Mmmm... det är mycket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela