TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lite skojigare...

Publicerad 2012-05-10 22:49:22 i Allmänt,

... var det faktiskt att vara på genrep gentemot direktsändning på Let´s Dance... det trodde jag inte!

Nu fick vi bättre platser efter en långsida och det var mycket skoj under kvällen. 
David Hellenius bjöd på sej själv så man vek sej dubbel och dansparen var väldigt avspända.
Juryn var inte där utan det var tre tjejer som agerade jury på sitt sätt.

Nu åkte vi med Aktiv fritid, stadens fritidsförening där jag var med på utlottning av två platser och fick dem.
 Mannen ville följa med så han kom in till staden så vi kunde käka lunch innan bussen plockade upp oss utanför jobbet.
 Den körde ända fram till Magasin 7 i Frihamnen och på ditvägen fick vi frukt,  på hemvägen fick vi baghuett och dricka.



När vi kom ut från studion hade det börjat regna rätt rejält så det var skönt att bussen stod där utanför.
Jag snarkade både på ditresan och hemresan så jag tyckte inte vi hade någon restid att prata om. ;o)

Som tur var hade mannen parkerat nära stadshuset också så vi kom snabbt hem och kunde se direktsändningen i TV och se vad dom skalat bort och lagt till.



Nu vill inte jag förringa resan jag gjorde med kollegorna en fredagkväll med direktsändning,  den var toppen!
Vi åt och drack gott och hade jättekul men just under inspelningen såg man inte så mycket för vi hade inte de bästa platserna... nu var man mera med.

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-05-11 10:14:03

Det var en kanonsändning igår tyckte jag, riktigt bra underhållning och jag förstår att genrepet också var det! Ha en fin helg, vi drar imorgon till huvudstaden och snusar bebbe

Kram

P.S. Gå in på Sigges länk från mitt blogginlägg så kan du lämna meddelande till Helena

Postat av: Sigge Svamphund

Publicerad 2012-05-11 12:07:51

Såg hos Paula att du är intresserad av boken som jag skrivit.

www.skogsraets.se/siggesbok.html där hittar du lite mer.

Så går det alldeles utmärkt att maila på [email protected] också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela