TyraTok

Livet är ett äventyr!

Valborg lugn och fin...

Publicerad 2012-05-01 10:10:46 i Allmänt,

... mannen bjöd ut på middag med lite vin!
Ja,  en Irish slank ner också eftersom han ville ha efterrätt men det kunde jag inte få i mej.

Sedan gick vi ut på Stora torget för det gick så mycket människor åt det hållet och där fanns faktiskt en liiiiiten kase uppställd!!



Lite tal och lite sång... jag blev kissnödig så precis när konstnären Mikael Genberg började prata gick vi in på Bishop´s och lånade toa och tog ett glas vin till i väntan på att den lilla brasan skulle tändas.
Förllåt herr Genberg!



Ska vi gå hem?
Hmmm... ja jag vill ju inte vara den som bangar, speciellt som jag tjatar om min övervikt hela tiden så det gjorde vi.
Pust säger... hade inte rätt på fötterna men efter en mellanlandning på Hemköp kom vi oss hem.
Före 23.00 snarkade vi här i huset, väldigt ovanligt!!

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-05-01 10:29:39

Hur långt hade Du hem då?

Kul med en liten brasa så där på ett torg!

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-05-01 11:03:58

Läste att du ska fiska idag, fixa firren vettja!

Och gla första maj!

Postat av: Selma

Publicerad 2012-05-01 17:57:20

Jag sorterade böcker jag. Ganska stillsamt ...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela