TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nu blev det vinter...

Publicerad 2012-11-29 22:21:42 i Allmänt,

 
... typiskt nog just när mannen började bygga vår nya förstutrapp.
 
Men snö och blåst har inte stoppat honom så nu är det bara räcken som fattas.
Så skönt att slippa den fula gamla rostiga ståltrappan!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Själv gick jag hem från jobbet i tisdags eftermiddag för jag kände mej så totalt hängig och febrig.
Har varit ganska OK idag torsdag men nu ikväll är jag inte alls pigg... hoppas det går över för jag behöver nog jobba imorgon och dessutom är det lite AW på gång.
Vi får se vad det blir...
 
På lördag ska jag stå med en kompis på en mindre julmarknad så jag har knådat lite tomtar i fimolera...
...och gjort stjärnor av pärlor.
 
Får se om jag hinner få ihop lite örhängen också,  annars har jag en låda med sydda små tomtar och änglar sen tiden jag hade butiken som jag får leta upp.
 
Nu blir det sängen... måste piggna till för det blir mycket att göra framöver.
Vill ha vardagsrummet klart till första advent och jag hoppas att gardinerna jag beställt hinner komma.

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2012-11-30 01:14:31

Där under skulle det väl passa sig med ett litet katthus? :) Skönt med större entré, och vilka fina stjärnor du hade gjort! Skulle egentligen också knåda lite med lera idag, svamptomtar, men känner mig faktiskt inte heller 100%. Är trött och lite varm, lagom till vintern kom tillbaks.

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2012-11-30 10:44:57

Har du haft butik? Har jag inte hört talas om! Tomtarna var jätteläckra! Ha en underbar första advent /Kramen

Postat av: Inga M

Publicerad 2012-12-01 11:19:09

Nu har jag lyckats trassla mig ända hit i din blogg, men det stoppar ofta och säger att ett script körs och då måste jag vänta en stund varje gång för att kunna komma vidare.
Ville bara säga igen att jag saknar din blogg och att jag kommera att med jämna mellanrum testa om jag kan komma in här på något vettigt sätt utan att hålla på och scrolla och vänta och scrolla o vänta osv.

Ha en trevlig advent!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela