TyraTok

Livet är ett äventyr!

Natten som gick...

Publicerad 2012-10-16 21:44:06 i Allmänt,

... var lite skrämmande... eller snarare så var Sherry lite skrämmande...
 
Vi gick och la oss men hon ville inte finna sej till ro i fotänden som hon brukar utan bara snurrade runt.
Så stack hon ner och jag gick efter, tänkte att hon ville ut men hon drack bara vatten på altanen.
Sedan satt hon bredvid mej och höll fast mej med frambenen... helt skumt!!
Provade med sängen igen men det gick inte så vi la oss i soffan men hon kunde inte koppla av... skulle ligga på mitt huvud och höll fast mej....
Jag blev riktigt orolig...  till slut somnade hon på golvet nedanför soffan  men jag kunde fasen inte sova.
 
Imorse vaknade hon inte när jag gick upp och fixade kaffe... jag fick skaka henne rejält, fick nästan panik.
Men sedan var hon som vanlligt och allt har varit bra idag enligt mannen... hoppas denna natt blir bättre för jag är slut efter dagens mödor och flängande.
 
Skulle få massage, vi har en kille som kommer varannan vecka till jobbet men jag hade sådana satans blödningar så jag fick avstå.  
Blev orolig att jag inte skulle kunna ta min tid hos eleverna på Västerås Praktiska Gymnasium men det funkade i alla fall.
Hade en så trevlig tjej, andraårselev, blev verkligen jättenöjd och femhundra pix för färgning, lite slingor och klippning är ett fynd.
 
Rusade tillbaks till jobbet för vi skulle gå på Blossoms föreläsning om träning, kost och hälsa.
Passande nog hann jag trycka i mej en BigMac-burgare på vägen, haha.

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2012-10-16 23:24:10

När Larissa levde hade hon o jag många märkliga upplevelser tillsammans ute på landet där vi då bodde. Jag fick aldrig vettiga förklaringar till hennes onormala beteende ibland...
Var Blossom bra? Hon är ju drivande och energisk.
Tur du fick i dig lite käk innan för sen hade du väl inte haft samvete att vräka i dig eller?
Kram

Postat av: Denise

Publicerad 2012-10-17 00:43:02

Hon kanske hade ont i magen, sov dåligt på natten och blev väldigt morgontrött av det... Hehe, finns inget värre än oro för bäbisarna så jag måste alltid hitta på minst en väldigt rationell förklaring ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela