TyraTok

Livet är ett äventyr!

En vecka har gått...

Publicerad 2012-09-09 12:20:06 i Allmänt,

... och Sherry verkar trivas och må bra här.
 
Hon är en väldigt enkel och smidig valp som växer så det knakar och har bara gjort en liten pöl inne på hela
veckan,  himla duktigt tycker jag.
Hon har gått till altandörren och skällt några gånger och då har det varit bråttom ut. :o)
Hon sover bra men vaknar förstås när någon av katterna tycker det är morgon mellan 02.00 och 04.00 men somnar om efter en tur ut medan jag ger katterna mat.
Jag har känt mej lite sliten denna vecka av sömnbrist men igår gick jag och la mej vid 23-tiden och vaknade 04.30,  gjorde proceduren och somnade om i soffan. Klockan sex kom mannen ner och jag fick gå upp och sova fyra timmar i sängen så idag känner jag mej helt OK.
 
Ska åka ut i skogen och plocka ihop lite lingon, saknar sylt.
Får se hur Sherry gillar skogen!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2012-09-09 13:14:00

Åh vad mysigt det låter med en liten valp.

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2012-09-09 17:02:10

Hej, antar att Sherry gillade skogen! Blinka är lite feg ibland, trots att vi är i skogen varje dag. Ibland märker jag hur hon väntar in mig och sen knatar hon efter mig, smyger försiktigt bakom mig ifall stora stygga vargen skulle komma, hihi
Ni fick ju ihop en fin skörd, själv nöjde jag mig med att plocka blåbär idag.
Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela