TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vavva... eller kanske vovva...

Publicerad 2012-09-04 21:54:26 i Allmänt,

... gjode jag i måndags...  på en underbart solig dag dessutom!
 
Kan man vabba kan man vavva fast jag inte direkt vårdade valp utan var hemma för att lära känna valp. :o)
 

Hon har verkligen fattat tycke för ett av päronträden, dit släpar hon alla sina leksaker och hon sliter och biter i en gren som sticker ut längst ner.
Om hon inte ligger där lägger hon sej i rabatten där jag tror det växer en vinranka... påminner starkt om gammelhunden Tequilas beteende. :o)
 
För övrigt är hon en lättskött liten valp, kissar och poopar lydigt ute i trädgården när man går ut.
Har gått bra i koppel idag på dagen och somnade i bilen när hon låg i passagerarsätet säger mannen som varit hemma själv med henne idag.
De sista två nätterna har väl varit lite si och så med sömnen för hon sover som en stock så tidigt på kvällen och är inte lätt att aktivera.
Men det löser sej väl med tiden...  sova hinner man väl sen! :o)

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2012-09-04 23:55:22

Är allt lite avis på den ljuvliga krabaten!
Kram

Postat av: Denise Nattuggla

Publicerad 2012-09-05 01:11:28

Oj, vad fint du fått i bloggen! Ljust & fräscht ;) Jag vill också ha päronträääd. Men Vi ska skaffa två finsk/ryska äppelträd nästa år. Borde funka fint!

Postat av: Inga M

Publicerad 2012-09-16 06:03:02

Vilken liten sötnos! Jag vill också ha en valp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela