TyraTok

Livet är ett äventyr!

April, april...

Publicerad 2013-04-10 09:52:43 i Allmänt,

... har alltid betraktat det som en riktig vårmånad och kan inte minnas att det varit så kallt någon gång.
Visserligen har vi ett rejält stråk av soliga dagar, flera veckor faktiskt men nätterna är ju så kalla!!
När solen väl värmt upp så sitter jag inomhus och jobbar och när jag ska hem är kylan på väg tillbaks.
 
Gnällig?  Javisst! 
Dessutom har jag ont i huvudet idag,  visserligen självförvållat för jag drack rödvin hemma hos kollega igår kväll men det fanns inget vitt alternativ...  ja, jag hade kunnat dricka alkholfri cider men jag ville ha viiiiin. :)
Det är så mycket på jobbet nu med nya sysslor så jag sitter inne nästan alla luncher och jobbar och knoppen är sprängfylld av ny info... måtte det lugna ner sej snart.
Har íngen ork över till fritid känns det som så helgerna blir nästan bara en transportsträcka med städning och tvätt... så vill jag inte ha det!
 
Nå... bara att bita ihop för jag valde nya sysslor själv!
 

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2013-04-10 11:39:37

Det lättar säkert då du blivit lite mer varm i kläderna vad gäller nya arbetsuppgifter. Ha en fin onsdag, solen skiner men lite svalt är det allt
Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela