TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lycklig hund...

Publicerad 2013-02-10 11:19:12 i Allmänt,

... trampade och gjorde piruetter så jag trodde altangolvet skulle gå sönder när hon fick se den vita Passaten svänga in på parkeringen igårkväll.
Så rusade hon in genom huset och ut genom ytterdörren, totalt vild av glädje, skönt! :)
 
Själv gjorde jag inga piruetter men tänkte inombords att nu slipper jag morgonpromenaderna och snöröjning. ;)
Och visst var det skönt att han var på plats på sin halva av sängen när jag sent omsider efter långt telefonsamtal med broder kravlade mej ner i sängen.
 
Idag är Sherry om möjligt ännu lyckligare för de drog till skogs nu på förmiddagen.
Själv ska jag leta rätt på älgfilén från kon som mannen sköt för några veckor sedan så vi kan göra en brakmiddag frampå kvällningen.
Kanske rigga upp symaskinen och börja sy gardinerna till köket nu när Sherry är road på annat håll.
Ordningen återställd!
 

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2013-02-10 12:37:08

Hej! Kan inte minnas om Hasse o jag varit ifrån varandra en hel vecka på bra många år...i slutet av 90-talet jobbade han i Stockholm och bodde hos sina föräldrar i veckorna (!) men det blev ju inte 7 dagar utan bara 5
Lyllo er med middagen, hur avis som helst
Kram P.S Ni kan hyra vår uthyrningslägenhet nästa år på rallyt om ni talar om i tid att ni kommer så den inte är bokad, kostar en hundring per natt, helt sanslöst billigt om jag som hyresgäst bokar

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2013-02-11 06:28:16

Morning! Hoppas du är bättre i förkylningen nu! Denna vinter har verkligen varit förkylningens tid!
Kramen!
Ragnvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela