TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lite motigt...

Publicerad 2013-07-04 14:53:47 i Allmänt,

... är det att kravla sej till jobbet de morgnar som solen strålar från klarblå himmel men det ska man ju unna sina semesterfirande vänner och kollegor.
 
 
Och egoistisk som jag är hoppas jag på lite mer värme till vecka 30 när jag får ledigt.
 
Helgen som var gick åt till att stå och sälja på Sura-dagarna.
 
 
Lite mastigt att stå från fredag efter jobbet till söndag kl 15.00 men kul också.
 
Idag gick startskottet för Power Meet här i Västerås så det lär bli en hel del bil-liv.
Lillebror kommer med flyget från Helsingfors imorgon,  det ska bli skoj och vi kan ju hoppas han får åka lite finbil.
Hör musiken dånar utanför stadshuset när det passerar raggarbilar. :)

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2013-07-04 21:04:19

Jag instämmer... visst borde alla få vara lediga vid vackert väder. Problemet är förstås vilka som ska sköta all service som utförs i vårt samhälle... ;-) Solskygga typer, finns de!? I så fall kanske de kan rycka in.

Postat av: Annika

Publicerad 2013-07-04 22:01:39

Åh tala om lite längre i förväg när du säljer dina pärlalster så man kan planera :-) Var tyvärr inte hemma den här helgen annars hade jag kunnat ta en svängom till Sura.
Kram Annika

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2013-07-11 12:44:09

Hej, nedräkningen i full gång förstår jag! Vad gör ni på semestern, ut med husbil eller ut på landet? Förmodligen bäggedera...
Du, knåpar du hundhalsband? Tyckte jag såg något på fejan. Om du gör det så skulle jag gärna köpa ett till min lilla pälskling.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela