TyraTok

Livet är ett äventyr!

Den biter sej fast...

Publicerad 2013-06-15 22:12:25 i Allmänt,

...denna envisa förkylning med vidhängande feber. 
Jag som lätt blir rastlös gillar inte känslan av att inte orka göra något!
Vandrar nåt varv i trädgården då och då och sitter ute lite på altanen om det är en fin kväll men jag hostar, hackar och snyter så vi har snart inte en pappersbit kvar i hela huset. Dessutom ger sej inte febern, kan inte sova på nätterna trots tablettknaprande... Tror jag blir galen snart!!
 
 
Sherry blir dessutom uttråkad som tusan av mej, längtar nog tillbaks till sina vänner i norr. :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2013-06-20 01:30:49

Men... inte visste jag att Gaya har börjat snusa ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela