TyraTok

Livet är ett äventyr!

En resa till staden...

Publicerad 2013-06-19 23:06:42 i Allmänt,

... i måndags förmiddag med besök på min vårdcentral och jag fick träffa en trevlig engelsman som lyssnade, kände och lyste och sedan skickade mej till labbet.
Snabbsänkan var förhöjd och med tanke på hur jag lät och min huvudvärk fick jag diagnosen bihåleinflammation.
Med Nasonex och Kåvepenin åkte jag hem fyrahundra kronor fattigare men med ett hopp om bättring! 
 
Nu är det onsdagkväll och jag känner för första kvällen på elva dagar ingen feber!
Har rört mej rätt mycket på eftermiddagen för att testa måendet och banne mej ska jag ta mej en tur till jobbet imorgon tror jag bestämt! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2013-06-20 12:05:56

Det var då en riktig segis du fick på halsen mitt i sommaren. Hoppas du ändå får en fin midsommar! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela