TyraTok

Livet är ett äventyr!

Man ångar på...

Publicerad 2013-06-27 14:08:31 i Allmänt,

... och har jobbat fyra dagar denna vecka.
Förkylningen är inte helt borta men febern tack och lov!
 
Midsommar firades lugnt och fint i stugan med , hund, dotter och hennes fästman, sonen, broder samt exmannen med familj.
Min egen lilla familj,  i alla fall sambo och katter stannade hemma för jag lyckades smitta ner mannen med min förkylning så han ville inte åka.
Erbjöd mej (motvilligt) att stanna hemma men det ville han inte och han låg inte för ankare så mycket utan stack iväg till fiskesjön då och då i alla fall.
Uppenbarligen var det inte han som smittade mej från början.
 
Har varit lite trött på kvällarna och mest suttit hemma och häckat, försökt knåpa ihop lite smycken till helgens försäljning men i måndags ringde Ö och bjöd med oss på en tur i Buicken till Westerqvarn där det är bilträff varje måndag.
Tyvärr blev det regn men vi satt inne och käkade tacobuffé och drack gott vin så det gick an. :)
 
Ikväll blir det lite Cityfestival med kollega före hemfärd,  så trevligt!
 
 
En så här vacker syn mötte mej när jag klev ut på altanen häromkvällen,  man fick nästan en uppenbarelse när man tittade mot gäststugan! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2013-06-27 15:15:30

Ja himmel vad många fina kvällshimlar det har varit, tycker jag knäppt på balkongen mest varje kväll. Oftast blir dock inte fotona lika fina som verkligheten, men ditt foto är lyckat!
Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2013-06-28 19:29:53

Gött att du äntligen är på fötter igen. Inte kul att vara sjuk sommartid, ja, inte kul någon gång, men sommaren känns värst, tycker jag.

Hoppas ni får en mysig Cityfestival! Vet inte vad det är för något jippo, men trevligt låter det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela