TyraTok

Livet är ett äventyr!

Som en komplett kortlek...

Publicerad 2013-03-24 21:04:49 i Allmänt,

...är jag nu tyckte yngsta dottern i ett SMS, alltså 52 år! :)
 
Tyvärr pajade min dator i fredags så nu blir det korta blogginlägg på paddan tills jag får ordning på något bättre.
Igår fyllde jag alltså år och det blev en lugn och ganska trist födelsedag men det passade mej bra.
Kändes lite vemodigt att jag för första gången inte fick det obligatoriska födelsedagskortet via post från min bror, riktigt post.
Han och syrran var dom enda som aldrig missade att skicka kort på min födelsedag och nu är båda borta så jag kände inget behov av att fira något igår.
 
Idag skulle syrran ha fyllt femtionio år... Tänk att vi planerade hennes femtioårsdag när hon dog, så fort tiden går.
 
Idag skärpte jag i alla fall till mej och hade lite besök, fick fina tulpaner av H med familj och A kom med fyra krukor kryddväxter som en start till min kryddträdgård! :o)
 

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2013-03-24 22:02:45

Födelsedagar behöver tyvärr inte alltid vara glada tillställningar, man blir ju påmind om så mycket som hänt...
Hoppas du får en fin kortvecka innan vi ses i Blåkulla
Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela