TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fiskepremär...

Publicerad 2013-05-03 19:06:00 i Allmänt,

... hade vi vid vår klubbs lilla fiskesjö den första maj och vi hade ju toktur med vädret!!
 
Mannen åkte dit i ottan... jag vaknade väldigt sent efter att ha somnat om... vaknade för tidigt med jordens skallebank efter att ha suttit och sippat rödtjut med Ö och K till långt in på natten kvällen innan.
 
Vid ett-tiden var jag och Sherry där i alla fall och jag var lite nyfiken på om vi har en badhund eller inte...
 
Vill vill vill ut till pinnen... jorå... balanserande på stenar...  jojo... ingen badanka här inte!
 
Men så kom mannen och han är lite mer burdus än mej och mycket duktigare på att peppa så... vips!
 
 
Men man ser på kroppspråket att det inte är det naturliga glada hundbadet inte, haha men hon sprang i alla fall ut flera gånger och hämtade pinnen.
 
Underbar arbetsvecka med en ledig dag mitt i... så borde det vara heeeela tiden!
Och det gick ju så fort att komma fram till den efterlängtade fredagen!
Ska ägna helgen åt städning både ute och inne, nästa helg kommer finbesök från Norge så då måste jag ha lite ordning. :)
Nu tar jag ett glas rött och inväntar städlusten.
Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2013-05-04 11:21:24

Hej! I sommar ska jag göra ett allvarligt försök att åter få Blinka att simma, hon gjorde det som yngre men har blivit en riktig badkruka. Fast hon slipper så länge det är såhär kallt i vattnet!
Ha en mysig helg, vädret ser tyvärr inte så lovande ut
Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela