TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ny kamera...

Publicerad 2014-04-10 21:51:02 i Allmänt,

 
... och ny dator beställde jag via jobbet och nu har det anlänt!
 
Och jag blir ännu mer gråhårig...
 
Windows 8.... joråsåatteeeeh.... inte det enklaste att begripa sej på.... kameran börjar jag lära mej hantera och igår fick jag till och med över bilderna till datorn!
 
 
Hundar som tittar på när husse klipper äppelträd... längtar ur förstås från den inhägnade altanen.
 
 
Det blev inte mycket kvar...
 
Olle jagar bort grannens Gizmo....
 

Jag kryper runt och försöker fotografera våren.... ja, så kan en lördag se ut i byhåla!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Britt

Publicerad 2014-04-12 15:07:14

Jag inser ju också att jag måste köpa ny dator nu när de i princip lägger ner Windows XP. Känns lite skrämmande.

Jag önskar vi hade vårblommor i Luleå...men vi har ju maskrosorna som kommer snart :-)

Postat av: Inga M

Publicerad 2014-04-23 05:24:15

Ett nytt datorprogram vägrar jag att lära mig. Tänk om tillverkarna kunde låta bli att ändra en massa i onödan mellan varven.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela