TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mot ljusare tider...

Publicerad 2014-02-06 22:17:44 i Allmänt,

... går vi både årstidsmässigt och valpmässigt!
 
Det är ljust när jag kliver av tåget och det är så himla skönt!
Det finns till och med fortfarande lite dagsljus kvar när jag går till tåget på eftermiddagen.
Då får man verkligen hopp om vår och mer ork och energi.
 
Bailey går alltså också mot ljusare tider pälsmässigt, det är kul att se hur hon ändrar sej.
 

Hon börjar dessutom bli lockig över ryggen och pälsen är strävare, men på huvudet och öronen är hon såååå silkesmjuk.
Växer så det knakar och idag hade hon tagit upp spår på älg när de var i skogen!
 
Hon gillar alla hon möter och hon stormtrivs när hon får mysa i soffan.
 
 
Sonen och dotter J vart också favoriter!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2014-02-07 11:52:41

Hej, det ser allt likadant ut hos dig som hos mig, alla djur i en enda hög men tätt ihop, det är så himla kul när flocken trivs tillsammans! Har ju varit med om att det inte alltid är så självklart..
Det småduggar ute o jag sa just till Hasse att nu har käringen blivit gammal, känner inget sug att ge mig ut i skogen för att köa för parkering och gå kilometervis för en bra placering för att sedan stå o huttra några timmar medan rallybilarna susar förbi...det skulle nog krävas att rallyt gick mitt i byn för att få ut mig! Ändå minns jag hur stämningen var helt underbar bland publiken, mest norrmän då,,,,
Kram och trevlig helg

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-12 07:02:01

Åh va läckert med alla djur och människor i skön förening! Det är verkligen underbart roligt att ha husdjur

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela