TyraTok

Livet är ett äventyr!

Buzzador...

Publicerad 2014-03-09 20:30:21 i Allmänt,

... är en sajt där man kan anmäla sitt intresse och så får man prova olika saker och ting. Ibland blir man med i kampanjen man sökt... ibland inte.
 
Denna gång vart jag med och fick prova detta!
 

Passade bra för att jag fick en ny elborste av mannen i julklapp efter att ha varit utan ett tag.
 
Tandkrämen är jättebra och det huvudet jag gillade mest är det till höger som heter TriZone.
Gillar att det finns huvuden att köpa nästan överallt när man behöver och det är inte så dyrt så man gråter! :)

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2014-03-10 08:53:59

Inte dyrt så man gråter... Jag köpte en Brauns eltandborste efter långvarigt tjat från tandhygienister... Tycker nog att de små borstarna är dyra så man gråter... Men om nu resultatet blir så mycket bättre, så kan det ju vara värt det ändå... :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela