TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dags för skärpning igen...

Publicerad 2015-12-16 22:33:41 i Allmänt,

 
... tiden springer vansinnigt fort för det är mycket att göra på jobbet och även hemma,  men lite bilder ska jag försöka få in i alla fall nu.
Fast de flesta som tittar in här ser kanske mina bilder på FB och Instagram?
Nå, i så fall får ni stå ut med dem här också för jag tycker det är så roligt att fotografera.
 
 
Den här bilden tog jag i Västerås City igår kväll när jag var på väg för att möte en granne, vil hade båda vunnit biljetter till förhandsvisning av filmen En man som heter Ove.
Västerås har verkligen spottat upp sej vad gäller jul-dekorationer!
 
De här två piggar upp när man kommer från bussen och går till jobbet på morgnarna.
 
Andra advent stod jag och kompis på julmarknad i Hallstahammar.
 
 
Jättefin julmarknad som tyvärr regnade bort så vi var glada att vi fick stå i en gammal lada.
Det blir en marknad denna helg också men det är bara fem timmar på lördagen så det hinns med innan julstädning och stök.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2015-12-17 10:57:07

javisst ser jag fotona på fb, men det är en helt annan sak på bloggen! en veckoblogg vore kanske nåt, så fick du in en rutin att följa, o i minnet gå igenom vad som hänt under veckan? Bara en idé, ta inte illa upp
Ha en fin helg, den är ju nästan redan här!
Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela