TyraTok

Livet är ett äventyr!

En skälvande timme kvar...

Publicerad 2018-07-13 12:06:18 i Allmänt,

... sen börjar min efterlängtade SEMESTER! 
 
 
(Hittade en rolig bild på nätet som jag lånade.)
 
Fyra hela lediga veckor,  kan inte minnas när jag senast hade så lång sammanhängande semester.
Brukar dela upp två plus två men nu drämde jag till minsann! :)
Kroppen behöver också vila, har så ont i armbåge och tumme så det är ytterst passande att det blir vila nu.
 
Eller vila och vila... vi var ju ganska planlösa inför detta år men det har ändrats.
Idag efter lunch far jag mot dotter i norr med exmannen och hans två döttrar.
Min gubbe har läkartid i veckan så han blir hemma med hundarna.
 
När jag kommer hem packar vi husbilen för färd mot Norge.
Först besöka mannens kusin i  Trondheim innan kör vi norröver till hans hemby och sedan vidare ut till havsbandet.
 
 
Hoppas också hinna med en tur ner till Blekinge innan semestern är slut... vi får se!
Skönt i alla fall att slippa vakna till larm och rusa iväg till jobb!
 
Vi missar festivalen vi var på förra året men ska ju göra lite annat denna gång.
 
Önskar alla en solig och lugn sommar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela