TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sköna maj...

Publicerad 2018-05-25 22:13:43 i Allmänt,

... ja, det kan man verkligen säga att det blev!
 
Det enda jag vill klaga på är att jag inte är ledig, för hemska tanke ... tänk om det här är sommaren!?
Så kan jag inte jobba vidare på mitt kirskålsland som ska bli grönsaksland för jorden är stenhård i torkan och myggen för överdjävliga just nu.
 
Nej, nu ska vi inte vara negativa utan njuta av sol och värme och idag är det fredag! 
 
 Svalkade mej med en kall Mojito efter kvällsmaten som bestod av sill och färskpotatis.
 
Sen åkte vi som vanligt ner till slussen och lät badankan Bailey leka i vattnet medan Sherry gick och spanade efter fisk i vattnet.
 
 Imorgon är det bilträff här i byn för tredje året så då får vi lyssna på V8-muller och äta god mat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela