TyraTok

Livet är ett äventyr!

Segare än sirap...

Publicerad 2009-07-06 08:38:43 i Allmänt,

... var det att kliva upp imorse.

Kunde inte sova igår, antagligen för att jag snarkade till framemot elva igår förmiddag... 
Mannen sov så gott och jag totade ihop en fotlänk i fantasin,  blev tvungen att gå upp och testa min idé och det blir nog bra.
A på jobbet har beställt en som går i lila och grått och just när jag lagt mej kom jag på kombination.

Sedan slog jag på TV:n,  det var Hemsökta hus så jag låg och tittade på det, men rätt som det var försvann bilden.
Helt skumt, rutan var grå så jag gick och tittade om boxen pajat men icke... fick inte någon bild på någon TV så jag la mej och läste istället.
Somnade nog inte förrän vid tretiden imorse... suck... kan bli en seg dag idag och vädret hjälper ju inte till att hålla en vaken direkt.
Fast det är skönt att det inte är strålande sol när man jobbar tycker jag, rent egoistiskt sett men trist för dem som har semester förstås.

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-07-06 13:54:57

Inte roligt när man inte får sova ordentligt. Snarkande karlar är inte så kul. Jätte fina bilder från Power Meet. Ha det bra. Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela