TyraTok

Livet är ett äventyr!

Måndag, gamla slitna måndag

Publicerad 2009-10-19 14:33:14 i Allmänt,

Imorgon ska vi gå ut och äta avdelningslunch och fira kollega K som äntligen blivit vuxen och fyllt 40 år.
Jag bokade just bord,  i och för sej samma ställe jag åt på i lördags men det är god mat och bra service så det gör inkentinken.

Annars... jodå... segt att ta sej upp imorse men kommer man väl till jobbet går ju även en måndag an.
Mycket att göra, stort utskick ger många svar som ska registreras, puh, och det märks att jag inte var här i fredags, posthögen var stor.
Mannen ringde och berättade att jag fått erbjudande om en lägenhet, en fyra på 98 kvm utan alltför dyr hyra, låter spännande och fast den inte direkt ligger i mitt dröm-område måste jag boka en visning.

Hopps, nu är det kafferast, vilken tur! :o)

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-10-19 15:36:49

Halloj! J ser inte så fin ut..Hoppas hon mår bättre. Alltid kul att äta på ett ställe där det är bra service. Ha en bra dag. Kram Madde

Postat av: Linda P

Publicerad 2009-10-19 21:42:01

Var ligger den lägenheten då? Hoppas ni kommer tillbaka till stan... Ses på torsdag!! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela