TyraTok

Livet är ett äventyr!

Svinkallt!

Publicerad 2009-10-06 08:47:11 i Allmänt,

Imorse ångrade jag sååå att jag var kaxig igår och sa att min bil kunde stå ute över natten, för det var SVINKALLT i morse!
Dessutom fick jag snigla mej fram i lång bilkö bakom någon stor manick som skulle klippa gräskanterna på 66:an i min nedkylda bil, USCH!
Varför klipper man kanterna så här års?
Och mitt i värsta morgonrusningen?
Jag var redan sen för jag snooozade under täcket en halvtimme så följdaktligen kom jag en kvart för sent, en utmärkt usel start på dagen.

Som topp på det hade jag glömt lurarna hemma så jag kunde inte lyssna på radio när jag gick från bilen till jobbet,  jobbigt läge.
Hoppas dagen i sej fortsätter bättre!
På eftermiddagen ska jag och kollega B göra ett besök på en öppen förskola, det ska i alla fall bli roligt!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-06 18:35:28

Snooze är våran vän i vintermörkret. vad gjorde vi utan den? ;)

Postat av: Berith

Publicerad 2009-10-06 18:40:38

One of those mornings,,,,;)

Postat av: anne

Publicerad 2009-10-06 19:54:13

Öppna förskolor gillar jag! Inte nu kanske, men när barnen var små. I Enköping hade de så underbara "fröknar" på Ugglan! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela