TyraTok

Livet är ett äventyr!

Våfflor!

Publicerad 2010-02-04 22:45:05 i Allmänt,

Det fick jag till kvällsmat idag och det ingår väl inte riktigt i min kosthållning men det slank ner fyra stycken i alla fall i hungerns hetta. Jag äter ju nyttig matlåda varje dag i alla fall... och utan vispgrädde vill jag poängtera!!

Så drog mannen iväg till sin fiskeklubb och jag diskade och nätade, fast jag egentligen skulle gjort lite nytta.
Men man har liksom ingen ork efter jobbet.

När han kom hem var han hungrig... stekte korv och värmde makaroner från igår... och till den gourmetmiddagen öppnade han en flaska rött som vi fick i julklapp av K och Ö, vänner från byn.
Inte nog med det... han svalde snusen i sin glupskhet!!
Vilken sabla blandning!

Själv valde jag ett glas vin och några valnötter, varken snus, pasta eller korv!

Kommentarer

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-02-05 04:58:07

Fniss...undrar om snusen satte fart på magen!?



Nej vi har inte Telia...men nog är det väl onödig lång väntan på uppkoppling ändå!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Selma

Publicerad 2010-02-05 08:54:14

Gah!!!!

Postat av: åsa

Publicerad 2010-02-05 09:46:49

Lät inte så gott det där...

Ha dé!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-02-05 10:08:09

Våfflor... vad sugen jag blir. Får nog bli någon av dagarna i helgen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela