TyraTok

Livet är ett äventyr!

En vilodag...

Publicerad 2011-12-29 21:16:48 i Allmänt,

... tog jag mej idag som jag hade tänkt och det känns som om lite vila gjort susen.

Nu ikväll kan jag stödja på vänsterbenet utan den förbannade skärande smärtan i ländryggen!!
Skönt att äta frukost i lugn och ro och dessutom med sällskap för sonen är ju frukostätare till skillnad mot mannen jag lever med.
Olle äter inte heller men han lekte länge med knäcken han stal och tittade längtansfullt mot kaffet! :o)



Framemot eftermiddagen var jag rastlös så jag följde med sonen ut på jakt efter badbrallor och det hittade vi på Stadium Outlet. 
Där hittade jag också ett tre-pack med sportbehåar för en hundring... säkert ingen större kvalitet men ett litet tag ska de väl hålla.

När vi ändå var i farten åkte vi tvärs över sta´n till Nisses för sonen ville köpa en målarduk,  och antagligen få köra min nya bil lite mer, haha.
Sedan handlade vi mat och åkte hem, lagade fläskytterfilé,  pommes och bearnaisesås som vi vräkte i oss, mums.
Får äta mycket gott nu sista dagarna innan GI-perioden börjar igen efter nyår. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela