TyraTok

Livet är ett äventyr!

Näpp!

Publicerad 2011-12-19 21:57:31 i Allmänt,

Jag gick tillbaks till min gamla sida för jag fick inte till det nya så bra.
Och annonserna som stör när man skriver inlägg ligger kvar... ska man behöva byta till Firefox verkligen?
Eller till Wordpress kanske...
Nå...  tar tag i detta i mellandagarna tror jag bestämt!

Det blev ingen tatuering idag för en timme innan...  lite sent tycker ju jag då, så ringde dom och sa att killen som skulle tagga har fått ryggskott, typiskt!
Det blev lunch med dotter J som skulle följa med som moraliskt stöd, och sedan jobbade jag hela eftermiddagen istället för att vara ledig som jag tänkt.

Idag fick vi iväg tre stora paket, ett till Bodö där mannens äldsta dotter bor och två till Åsele där min yngsta dotter bor.  Hoppas alla blir nöjda med sina klapppar... nu kan jag börja julstäda när det stöket är borta. :o)

En bra nyhet idag är att mannen fick tid på ortopeden redan i mitten av januari för sitt knä!
Och vilken tur att jag bokade av Lanzarote-trippen... jag tyckte att vi skulle vänta med att resa tills han fått besked om när han skulle få komma och se där... det skulle alltså ha krockat! :o)

Kommentarer

Postat av: custom writing

Publicerad 2011-12-20 01:49:15

You know, I had the same problen with my blog! I think you should ask for help to the technical support

Postat av: Selma

Publicerad 2011-12-20 09:19:39

Jag gillar Wordpress, det har funkat nästan jämt.

Postat av: Zarah

Publicerad 2011-12-20 10:15:32

Skönt att få sådant undanstökat. Lycka till med julstädningen, jag håller också på idag.



Du får gärna länka till min sida... :-)

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-12-20 21:07:36

Nu funkar det för mig med blogg.se, annonsen ligger prydligt på sidan om och jag kan se hela skrivfältet. Men ett tag var det irriterande.

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-12-21 07:05:06

Wordpress fungerar i princip alltid så jag är nöjd.



Men så snopet med ett så sent återbud...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela