TyraTok

Livet är ett äventyr!

Inget nattsudd här inte...

Publicerad 2011-02-11 21:50:50 i Allmänt,

... för imorgon gäller det att vara pigg och alert!

Helgen ska tillbringas i silverlerans tecken igen och denna gång ska kollega M och jag leta oss ut i Enhagen på kurs.
Spännande!
Det var så himla roligt sist och ikväll har jag suttit och letat idéer på nätet.
Man kände sej stressad förra gången för man ville hinna så mycket men nu kan man tagga ner och tänka efter noga vad man vill lägg tiden på.

Jag har några tankar i knoppen men jag är ju sådan att jag i sista stund ändrar mej och gör något helt annat så det är ingen vits att jag säger något. ;o)

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-02-12 07:55:23

Vi läsare ser fram emot en rapport över Din kreativitet i bild och text! ;-)

Postat av: Selma

Publicerad 2011-02-12 16:45:40

Så kul det låter.

Postat av: cecce

Publicerad 2011-02-12 21:18:40

Hej!

Hoppas du har det trevligt på kursen!

Kul att du är med och tävlar och jag önskar dej lycka till!!



Kram

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-02-13 17:57:55

ser fram emot foton på alstren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela