TyraTok

Livet är ett äventyr!

Äntligen träning igen!

Publicerad 2011-03-02 19:22:26 i Allmänt,

Har helt tappat fart vad gäller träning och kost de sista två-tre veckorna,  men idag kom jag igång med afron igen i alla fall, skönt!
Ska börja gå till jobbet igen också,  nu får det vara slut med latfasonerna minsann.

Var över till dotter J med hennes bankdosa och den handen såg inte fin ut,  svullen och eländig.
Konstigt nog har hon inte fått kallelse till operation ännu, det skulle ju ske denna vecka!?
Hon får ringa och bråka med dem imorgon...

Nu är det dusch och soffhäng!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2011-03-03 10:02:34

Hej hopp! Lata sej kan man inte göra hur länge som helst, men skönt när man gör det. Ha en toppen fin dag. Kram Madde

Postat av: Inga M

Publicerad 2011-03-03 17:17:59

Ville bara tala om att jag äntligen lagt ut byrån i ett inlägg nu. Det blir väl lite mer förändringar i det här rummet, men just nu får det vara ett tag. Jag måste tänka till lite. Det där med att välja rätt färger är så svårt, fast roligt att ha en tankeprocess på gång.

Postat av: Mia

Publicerad 2011-03-06 09:31:07

Kul att du kom igång med träningen igen. Jag började så "snyggt" för någon månad sedan. Men av olika mer eller mindre allvarliga anledningar så ligger den nere igen. Men snart är det dags igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela