TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det bästa med att jobba...

Publicerad 2011-03-22 15:19:02 i Allmänt,

... är att man kan ta ledigt och jag beslöt mej hastigt och lustigt för att jag tar ledigt fr o m imorgon t o m måndag. Häpp!

Två av mina tre bröder kommer inflygande från Helsinki och förhoppning om en stor femtioårsfest, haha...  jag sa att den blir väldigt liten men det hindrade inte dem.
Vilken tur att min beställning på vackert väder verkar ha gått igenom hos väderguden dessutom.
Kanske kan man ha ett garden party på lördag! :o)

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-03-22 17:37:38

Det viktigaste är väl ändå att ni träffas och får umgås tillsammans, sen spelar det väl ingen roll om festen är stor eller liten!

Kram

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2011-03-23 06:08:47

Jag Hippar o Hurrar lite i förväg!!! Hoppas du får vara kry och att vädret är på din sida!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Selma

Publicerad 2011-03-23 09:09:43

Man gratulerar allt vad man kan!

Postat av: Mia

Publicerad 2011-03-26 18:14:17

Grattis, grattis... hos oss har vi kanonväder idag, men kyligt i luften!

Postat av: Britt

Publicerad 2011-03-27 12:35:37

Är det dig jag ska gratulera? I såfall gratulerar jag på den stora dagen. Du vet väl att man ska fira i dagarna tre? Kanske därför du är ledig på måndag? Ha det så gott i finvädret!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela